Czy praca zdalna zwiększa dostępność usług w sektorze publicznym? Nowa publikacja wydawnictwa Springer

Dr Justyna Trippner-Hrabi, dr Jacek Chądzyński oraz mgr Aygun Kam opublikowali rozdział zatytułowany "Benefits of Remote Work in the Self-Service Model in the Public Utility Sector", który jest częścią monografii wydawnictwa Springer pt. "Participatory and Digital Democracy at the Local Level. European Discourses and Practices" redagowanej przez Gilles'a Rouet'a oraz Thierry'ego Côme'a.
Celem naukowym rozdziału było wskazanie kierunków rozwoju pracy zdalnej w działalności podmiotów publicznych oraz jej wpływu na poziom elastyczności, dopasowania i dostępności usług. Ważną kwestią poruszaną w publikacji okazuje się również implementacja formuły koprodukcji i samoobsługi w usługach publicznych opartych na rozwiązaniach teleinformatycznych. Wskazane rozwiązania mają przyczynić się do poprawy istniejącego systemu związanego z usługami publicznymi.
Więcej na temat publikacji można dowiedzieć się na stronach wydawcy.

Okładka